r

6 Ocak 2013 Pazar

Tekyön bar

Tekyön bara ilk dönemlerinden beri giderdim ancak uzun bir aradır gitmiyordum malum hormonlar ve feminenleşmem oranın konseptine ters olduğu için.
Genelde dışarı çıkarsak tercih ettiğim travesti ve mix barlardan çok sıkıldım.Abazan tacizciler meraklı bakışlar  g.tü kalkık travestilerin ve birkaç saatliğine prensesleşen cdlerle dolu mekanlarda eğlenemiyorum.
Ani bir kararla tekyöne gitmeye karar verdik.Saçlarımı topladım hormonlu göğüslerimi sargıladım gözlerimede  numarısz bir gözlük takıp düştük yollara :)
tahmin ettiğim gibi kapıdan geçerken görevliler tereddütte kaldılar.
Müşteri grubu hiç değişmemiş.Bearlar,koli peşinde sürtükler,normal sadece eğlenmek için gelenler,barın içinde bir anda efemineleşen kraliçeler. dolu dolu keyifli bir kalabalık.
Çok keyifli bir geceydi erkek arkadaşımı taciz eden bir kaç sürtük dışında herhangi bir terslik olmadan doyasıya eğlendik.Tekyönün bu kadar istikrarlı olmasının sebebi sanırım yıllardır değişmeyen çizgisi.
diğer mekanlar için nacizane yorumlarım ise diğer yazılarımda yazmayı planlıyorum :)

sevgi dolu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder