r

5 Ocak 2013 Cumartesi

Doyumsuzluk

Çevrem 3-4 tane kalan hetero arkadaşlarım dışında gay cd travesti bisex lezbiyen v.b dolu.O kadar farklı hayatları gözlemleyebiliyorumki neredeyse her yaş gurubundan,çeşitli mesleklerden ve eğitim seviyelerinden bir çok insan.
kendimi keşfettiğimden beri taksim ve çevresinde yaklaşık 4 sene öncesine kadar sürekli gay mekanlarında bulundum. bir sürede almanyada gay hayatım oldu.
şimdi geçmişime bakıyorum da hiçbir zaman çok fazla partnerim olmadı yada şuanki halimle onlarca sevgilim
yok.çevremdekilerdeli doyumsuzluğu bir türlü anlayamıyorum sürekli partner sitelerinde dolaşarak beden tüketenler veya park köşeleri hamamlarda sinemalarda penis peşinde koşturmanın mantığını anlayamıyorum.Bu yanlız bizim ülkemizde değil yurt dışındada böyle  ama bizdeki kadar ileri seviyede değil.
Hayatımda biri var ona bağlıyım onun bana bağlı olduğunda emin değilim.Akşamları oturup film izlemek yada arkadaşlarımla oturup dedikodu yapmak :) kadar sıradan yaşamım. peki körkütük aşkmı yaşıyorum ? Hayır 
sadece bağlılık o bağ koptumu başka birilerini  hayatımdaki '' o '' olması için deniyorum.
aşk için değil belkide yanlızlık korkusu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder