r

18 Şubat 2013 Pazartesi

TEK EŞLİ YAŞAMAK HASTALIKLARDAN KORUNMAK İÇİN ÇÖZÜMMÜ ?


2 hafta kadar önce uzun süredir görmediğim bir travesti arkadaşımı ziyarete gitmiştim.Normalde çevremdeki travestilerin %99 u fuhuş yaptığı için görüşmemeye dikkat ederim ancak transgender eğilimli olduğunuzda çevrenizdeki gaylar tarafından dışlandığınız için biraz zorunlu bir guruplaşmaya gidiyorsunuz.Farklı sosyal çevreden farklı transgenderları tanımak zorunda kalıyorsunuz.Bazen gizli eşcinsellere özendiğim oluyor konuşacak derteleşebilecek insan bulmak benim gibi birey için çok zor..
Neyse konumuza dönelim
Akşam 9 civarı telefonumu arayan arkadaşımı ziyaret etmek için fulya yoluna koyuldum.Eve vardım sahte samimiyetsiz gülüşler içerisinde içeri girdim.içerde 2 abazan yurdum insanı  ve bizimki oturmuş karşılıklı oturmuş içiyorlar.Derken bizimkinin sevgilisi geldi içerdeki iki kişide arkadaşıymış.Sevgilisinin ve arkadaşının tacizkar bakışları altında otururken derken bizimkinin dudaklarındaki yarayı fark ettim uçuk oldum dedi bende üstelemedim.Neyse bunun sevgilisi ve arkadaşları gittikten sonra bizimkiyle başbaşa kaldık.Suratındaki fondoteni çıkardı geldi yanıma oturdu fondoteni çıkardıkdan sonra dudağındaki yara daha çok ortaya çıktı baktım uçuğa falan benzemiyo bu garip bişey.Sabah bunu zorla doktora götürdüm.Bizim kinde kocaman gözlükler şapka falan tamamen kamufule halde girdik cildiye doktorunun muaynehanesine (bir transgenderin fiziki yapısı elverişli değilse dişisel değişimi yaşamasını  önermiyorum) doktor görür görmez kan testi istedi  biz tabi panik olduk test kağıdında mikro eliza  yazıyordu yaklaşık 2 saat sonra test sonucu nu okuyon doktor arkadaşıma Frengi olduğunu söyledi.Bizimki korkudan fenalaştı oturdu olduğu yere :)
Neyseki erken müdahale ile çabuk atlatılan bir hastalıkmış bulaştığı yerde ufak bir yara çıkıyormuş önce sonra yara iyileşip 2 - 3 yıl içinde vücuttaki organları etkileyen mikroba dönüşüyormuş.Ağzında olduğuna göre oral sex yaparken bulaşmış olmalı.Kime yaptığını sorduğumda Sevgilisine sadece kondomsuz oral sex yaptığını söyledi.
Sabah ilk iş bizimki ve sevgilisiyle tekrar hastane yolunu tuttuk.Sonuç tabiki beklenildiği gibi pozitif ancak çocuğun kanında mikrop oranı daha fazla çıktı.
Sonuç olarak ayrıldılar ve bunun sebebi olarak beni gösterdiği için benimlede görüşmüyor.Şimdi ben ona  iyilikmi yaptım yoksa kötülükmü yaptım anlayamadım ama doktara götürüp tedavi ettirdiğim için mutluyum en azında başkalarına bulaştıramayacak.Kocaları travesti peşinde koşturan 10 larca suçsuz kadını kurtardığım için mutluyum

Aklımda kalan tek soru şu sevgiline ne kadar güvenebilirsin ?

3 yorum:

  1. Arkadaşın sex işçiliği mi yapıyordu?
    Hani hem sevgilisi hem de bu iş biraz ters değil mi? Ya da normal şeyler mi?

    Ayrıca uzun vade de arkadaşın sana geri gelecek merak etme, bir anlık psikolojik değişiklikler böyle tepkilere neden olabilir. hastalığı öğrenmesi psikolojisini bozmuştur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sex işçisi ancak bu ortam düşündükleriniz den oldukça farklı yani bir çok travestinin sex işçisi olduğu halde sevgilileri olabliliyor fakat bu nekadar gerçek bir aşk tartışılır.

      Arkadaşım içinde sonuçları bekleyerek görücem artık :)
      Bu arada blogunu incelerken scm music playerle tanıştım teşekkürler :)

      Sil
  2. değişik.bloğunuzu takibe aldım.banada beklerim:)

    YanıtlaSil